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Mensagens : 1846 Data de inscrição : 22/01/2010 Idade : 48 Localização : São Mamede de Infesta
Assunto: Luna City Arcade Sáb 21 Ago 2010 - 15:19
Deixo-vos aqui mais um motivo para ir desenterrar a vossa babete .
Peter Hirschberg construiu o seu sonho e sem dúvida o sonho de muitos de nós.
Não é nada menos que um salão de jogos com 18.3m X 12.2m de tamanho e com 3.6m de altura intitulado de Luna City Arcade.
A decoração e iluminação sem dúvida que é um ponto forte deste Luna City Arcade.
No interior do salão tem várias dezenas de máquinas clássicas indo da Asteroids até à Zaxxon, passando por algumas máquinas de pinball entre outras coisas fabulosas.
Não deixem de ir ver o resto das fotos no site do Luna City Arcade.
White_Spot™ Top 5
Mensagens : 1846 Data de inscrição : 22/01/2010 Idade : 48 Localização : São Mamede de Infesta
Assunto: Re: Luna City Arcade Sáb 21 Ago 2010 - 15:58
Já me estava a esquecer da parte mais interessante deste tópico... os vídeos .
Private Video Arcade 1, Gilbert , AZ, classic 80's video games
Private Video Arcade 2, Gilbert , AZ, classic 80's video games
Private Video Arcade 3, Gilbert , AZ, classic 80's video games
Luna City Arcade Power Up
Luna City Arcade Part 1 - Visit by TomBrazil
Luna City Arcade Part 2 - Visit by TomBrazil
Espero que tenham gostado .
Daniel Tiago 3 Credits
Mensagens : 75 Data de inscrição : 27/05/2012 Idade : 49 Localização : Mem-Martins
Assunto: Re: Luna City Arcade Sáb 2 Jun 2012 - 12:56
Não há meio de me sair o euromilhoes...
7sins 3 Credits
Mensagens : 75 Data de inscrição : 07/04/2012 Idade : 34 Localização : Lourinhã
Assunto: Re: Luna City Arcade Sáb 2 Jun 2012 - 21:18
que abuso de arcade... linda mesmo, so o efeito do chao é brutalissimo
eheheh Free Play
Mensagens : 23 Data de inscrição : 17/06/2012
Assunto: Re: Luna City Arcade Qua 20 Jun 2012 - 1:41
demais as influencias dele, tem bom gosto o homem
I currently work
movie downloads. download game for AOL in Dulles Virginia as a Software Engineer working on UI and as a developer of the UI toolkit that AOL uses, called Boxely. I would like to one day work for a movie studio doing computer modeling and animation. I still enjoy playing with the toys I had when I was a kid and I have a basement full of full-sized vintage arcade games. Back in the mid-nineties I authored the program Vector Dream, an arcade emulator that emulated several classic 'vector' arcade games. Vector Dream was the first emulator to have an authentic transluscent vector effect - a technique I invented - and the first emulator to have backdrops (artwork that appears behind the game image). Other emulators have since included these ideas. I also did an emulator for Marble Madness, and contributed to the now defunct Retrocade emulator. Some of my artwork and sound effects from my previous projects have found their way into the ubiquitous MAME emulator, as well as other programs I have seen on the web. I sure wish I'd patented at least the translucent vector idea when I had the chance.
I provided 3D animations and artwork for the independant film "Chasing Ghosts: Beyond the Arcade". You can see some of the work I did for the film on my Portfolio Page.
Influences: Meco, Tron, Space 1999, Star Wars, Battlestar Galactica (the 1978 series), E.T. The Extra Terrestrial, An American Tail, Don Bluth, Atari, Man Parrish, Wendy Carlos, A Clockwork Orange, John Carpenter's "The Thing", Handheld LED Games, Vertibird, Ultraman, Speed Racer, Time-Out Family Amusement Center, Video Arcade from the 70s and early 80s, Star Trek (the original series and the first two movies)